Gratulera Eva på födelsedagen!




När Eva Rydberg fyllde 65 år blev hon överraskad så här av sin publik. Den 20 juni fyller hon 68 år! Jag tycker såklart att vi, Evas fans och beundrare, ska överrösa Eva med gratulationer på födelsedagen i år, vad tycker ni?! Vill du kanske skriva en dikt, några rader om hur bra hon är eller bara säga grattis? Då gör vi det! Ta chansen och skicka din personliga födelsedagshälsning till Eva!

Alla fanklubbsmedlemmar och bloggläsare som vill gratulera Eva på födelsedagen kan skicka sin hälsning i ett mail till mig på [email protected], så kommer jag se till att Eva får era hälsningar lagom till födelsedagen. Sista dagen att skicka din hälsning, för att vara säker på att den kommer med, är den 12 juni. Skriv gärna namn, eller smeknamn om du hellre vill det, och var du bor någonstans.

Hoppas ni nappar på mitt förslag, för visst vill vi låta Eva veta hur uppskattad hon är?!


//Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0