Fredriksdal 2012

Följande står att läsa på sista sidan i årets program:


"Nästa sommar plockar Eva fram ett nytt ess ur rockärmen. Mer än ett förresten. En riktigt folkkär artist återkommer. En annan välkänd profil av samma kaliber debuterar. Och pjäsen är ett riktigt ess. Så essensen av patiensen på estraden 2012 blir idel säkra kort i ett synnerligen tillspetsat skådespel. Men Eva håller masken och tiger som muren ytterligare några månader. Alla korten på bordet utlovas till månadsskiftet oktober-november."


Jag är nyfiken! Så kom igen! Ge mig era bästa gissningar!






Kommentarer
Postat av: tobias

tror faktiskt Det Är Sven Melander Eller Kanske Claes Malmberg och och den nya profilen tror ja robert gustafsson

2011-08-07 @ 18:10:02
Postat av: Ebba

Jag gissar på Sven Melander!! han va ju bra sist!!

Den nya profilen tror jag är Robert Gustavsson :D

2011-08-20 @ 01:37:50
URL: http://birgittarydbergblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0