Skratta gärna åt mig - men bara på scen

"...jag älskar att höra folk skratta, jag älskar det. Jag tror att alla människor har en uppgift och min är att glädja människor, få dem att glömma bort problemen en stund. Gå ut ... upplyfta i själen"

- Eva Rydberg, Dagens Nyheter, 2007-09-29

Eva har ju definitivt lyckats med sin uppgift här i livet. Lika mycket som hon älskar att glädja oss, om inte mer, älskar vi att glädjas av henne. Visst är det lätt att glömma allt annat när man sitter inom Fredriksdals gröna häckar och ser Eva hoppa runt på scenen. En fantastisk människa som har uträttat fantastiska saker. Läs Evas egen berättelse i artikeln nedan:

Skratta gärna åt mig - men bara på scen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0