Läsarrecension

Så här tycker Marielle som såg Gröna Hissen på premiären:


"Själva pjäsen var rolig, men absolut ingen typisk fredriksdals-pjäs. Vilket var en besvikelse för mig. Jag hade förväntat mig mer dans- och sångnummer. Satt i princip och väntade på dem. Men dessvärre dök de ju aldrig upp. Eva Rydberg var däremot outstanding, som hon i övrigt alltid är. Hennes barn var också duktiga, likaså Johan Ulvesson. Absolut inget fel på prestationerna - de var utmärkta. Men valet av pjäs gjorde mig besviken. Jag ser alltid pjäserna varje sommar, och har gjort det många år i rad. Man blev lite chockad och kunde inte njuta lika mycket av pjäsen. Dock är manuset roligt skrivit och jag hade roligt under föreställningen :) Fler dans- och sångnummer och pjäsen hade garanterat blivit en riktig succé! Cred till Eva Rydberg. Hennes tajming är helt enastående. Ni som ska se den, njut av varje sekund."

-Marielle Trempenau

Om det är fler bloggläsare som har sett Gröna Hissen så skriva gärna och berätta vad ni tyckte! Kika även förbi Gröna Hissen på facebook och språka med andra som har sett eller ska se föreställningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0